خبر فوری
هرمزبان:فعالیت های قرآنی: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک گفت: شب شعر مبعث با همکاری انجمن شعر و ادب به مناسبت فرا رسیدن بعثت نبی مکرّم اسلام در این شهرستان برگزار شد.

شب شعر مبعث در شهرستان بستک برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از هرمزگان، داود دادوند در جمع خبرنگاران افزود:در این شب، شعر خوانی بیش از 30 شاعر شهرستان و چند شاعر استانی در محل سالن فرهنگسرای مسجد جامع برگزار شد.

وی در پیش رو داشتن شب شعر نبوی استانی به میزبانی شهرستان بستک، که در تقویم وزارت جزء برنامه های شهرستان بستک ثبت خواهد شد؛ اشاره کرد و گفت: این رویداد عامل شکوفایی و باروری، تمام پتانسیل ها و ظرفیت های فرهنگی هنری نهفته در شهرستان بستک خواهد بود.

پرتابیان فرماندار شهرستان بستک، نیز در ادامه به خبرنگاران در باب بعثت حضرت رسول(ص) گفت: معجزه جاویدان ختم نبوت و کلام موزون است.

وی اضافه کرد: با اشاره به رمز ماندگاری مولانا، حافظ، سعدی و دیگر سرآمدان شعر و ادب، محتوا و جان مایه کلام را عامل جاودانگی شاعر و تراوشات ذهنی آنها دانست و افزود : محتوای هر اثر برگرفته از قرآن باشد بدون شک جاودانه می شود.

پرتابیان در ادامه بیان کرد: شهرستان بستک با تمدن و غنای فرهنگی در هفته وحدت جشنواره نبوی استانی را به میزبانی خواهد نشست و اظهار امیدواری کرد که در سالهای آتی، نام و وصف حضرت رسول و اهل بیتش در قالب اشعاری پرمحتوا در سطح کشوری و بین المللی در شهرستان بستک طنین انداز شود.

وی اضافه کرد: در این مراسم ضمن قرائت اشعاری در فضیلت پیامبر اسلام و تبیین ابعاد شخصیتی وی، به اجرای موسیقی زنده در وصف پیامبر اسلام (ص) پرداخته شد و در پایان از شعرا و پیشکسوتان شعر و ادب شهرستان تجلیل و تشکر به عمل آمد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید