آتش سوزی در ۳ هکتار از اراضی ملی شهرستان میناب مهار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از منابع طبیعی هرمزگان، مسیبی گفت: افراد بی احتیاط برای جمع آوری عسل مرتعی اقدام به روشن کردن آتش در منطقه نمودند که با وزش باد به سایر مناطق سرایت و موجب آتش سوزی در منطقه شد.

وی افزود: نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان بلافاصله پس از اطلاع به منطقه اعزام شدند و با تلاش ۴ ساعته آتش سوزی را مهار کردند.

مسیبی اظهارداشت: متاسفانه در این آتش سوزی به حدود ۳ هکتار از مراتع روستا و تعداد ۳۰۰ اصله درخت خسارتی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال وارد شد.

وی گفت: سامانه امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ بصورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردمی درخصوص تخریب و تصرف اراضی ملی، آتش سوزی در جنگلها و مراتع، قاچاق چوب و گیاهان دارویی و … است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید