خبر فوری

۵۰ نفر در آبیک جذب بخش کشاورزی شدند

بیژن لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای سیاست های اشتغالزایی دولت و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی با همکاری بسیج سازندگی و با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی؛ بیش از  ۵۰ نفر از متقاضیان بسیجی  در عرصه های مختلف کشاورزی و دامپروری  مشغول به کار شدند.

وی افزود: در این طرح جوانان بسیجی متقاضی کار، ابتدا باید مراجعه به پایگاه های بسیج محل خود و تشکیل پرونده و تائید اولیه از بسیج سازندگی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان  جهت تائید محل فعالیت و تهیه گزارش کارشناسی معرفی شدند.

لطفی خاطر نشان کرد: تاکنون برای بیش از ۷۰ نفر متقاضی دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی، گزارش کارشناسی تهیه شده و به بانک مهر اقتصاد معرفی شدند که از این تعداد ۵۰ نفر به  مبلغ ۱۵ میلیارد ریال موفق به دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی شدند.

وی تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت شده به متقاضیان را  در زیر بخش های زنبور داری، پرورش قارچ دکمه ای و صنایع تبدیلی ذکر کرد.

به گفته ی وی؛ تسهیلات پرداختی اقتصاد مقاومتی در مرحله دوم طرح، به بخش های پرورش دام سبک و سنگین  تخصیص می یابد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید