خبر فوری
گروه اجتماعی: کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیکشهر گفت: در آستانه فرا رسیدن دهه فجر، 12 گفتمان دینی با موضوعات انقلاب اسلامی، تهاجم فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان نیکشهر برگزار شد.

برگزاری 12 گفتمان دینی در نیکشهر

حسین‌اصغر روکی، کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیکشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: در آستانه فرا رسیدن دهه فجر، 12 گفتمان دینی با موضوعات انقلاب اسلامی، تهاجم فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان نیکشهر برگزار شد.
وی بیان کرد: این گفتمان‌های دینی ویژه نوجوانان و جوانان دختر و پسر بود که از علمای برجسته شهرستان، حجت‌الاسلام احمد لطفیان سرگزی امام جمعه نیکشهر، حجت‌الاسلام حسین سرگزی رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و حجت‌الاسلام علی رئوفی‌نژاد، رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان جهت سخنرانی دعوت به‌عمل آمد.
کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر افزود: امام(ره) و انقلاب، ریشه‌های انقلاب اسلامی، اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، ولایت فقیه، پیامدهای مخرب ماهواره، اقتصاد مقاومتی و تهاجم فرهنگی از جمله موضوعات این گفتمان‌های دینی بود.
روکی با بیان اینکه این گفتمان‌های دینی با همکاری اداره آموزش و پرورش نیکشهر برگزار شد، اظهار کرد: نشست‌های بصیرتی ویژه جوانان نیز در مساجد سطح شهر در حال برگزاری است که تا پایان دهه فجر ادامه خواهد داشت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید