خبر فوری

حجت الاسلام جاودان: ایران موزانه ی وحشت را به اسرائیل تحمیل کرده است

هرمزبان – حجت الاسلام جاودان خطیب نماز عید سعید فطر بوموسی گفت: ایران موزانه ی وحشت را به اسرائیل تحمیل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت الاسلام والمسلمین سعید جاودان امام جمعه موقت بوموسی و عید سعید فطر درجمع نمازگزاران عید عنوان کرد: بحمدالله در این ماه در سراسر کشور و خاصه در شهرستان و جزیره ی استراتژیک بوموسی همانگونه که دغدغه ی امام خامنه ای دام ظله بود جلسات و محافل قرآنی شکوه بسیار شایسته و بایسته ای داشت که جای شکر و تقدیر دارد.

حجت الاسلام جاودان در خطبه ها به شرایط روز و وضعیت اسراییل پرداخت و گفت: ایران موزانه ی وحشت را به اسرائیل تحمیل کرده و تمام کشورهای به ظاهر اسلامی نتوانستند در برابر رژیم سفاک صهیونیست حرفی برای گفتن داشته باشند، ولی امام خامنه ای عزیز با یک جمله که پشیمانتان می کنیم، زندگی را در سرزمین های اشغالی به جهنم و زندگی ای حیوانی در پناهگاهها تبدیل کرد.

درادامه افزود: ما قطعا انتقام خواهیم گرفت، ولی به هیچ وجه احساسی عمل نمی کنیم و با تدابیر حکیمانه ی امام انقلاب انتقامی خواهیم گرفت که سرانجامش نابودی رژیم نامشروع اسرائیل باشد.

جاودان تاکید کرد: بنابر روایات آیات مبارکه ی قد افلح من تزکی و ذکر اسم ربه فصلی در باب عید سعید فطر می باشد که بیانگر عظمت این روز بزرگ می باشد.

خطیب نماز عید سعید فطر بوموسی رمضان را توصیف نمود: بنابر روایت رسیده از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم معنای رمضان این است که خداوند در این ماه گناه مومنان را می سوزاند و آنان را می آمرزد و معنای شوال هم این است که گناه مومنان آمرزیده شده، و این مهم می طلبد که مومنین و مومنات معارف و تقوا و معنویت کسب شده در این ماه مبارک را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام سعید جاودان درپایان ضمن تشکر ازهمه ی کسانی که در این ماه موجبات فزونی معنویت در شهرستان و جزیره را فراهم آوردند خاصه همسران و مادران فداکاری که بدون هیچ چشم داشتی زمینه ی استفاده ی حداکثری را برای همه فراهم آوردند کمال تقدیر و تشکر کرد وافزود: ان شاء الله خداوند متعال به بهترین نحو ممکن اجر و پاداش برای این عزیزان در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید