خبر فوری

نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با مدیرکل دفتر تالیف و برنامه ریزی کتب درسی فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش

هرمزبان – نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با مدیر کل دفتر تالیف و برنامه ریزی کتب درسی فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان طی نشستی صمیمی با حسن آقا بابایی مدیر کل تالیف و برنامه ریزی کتب درسی فنی وحرفه ای وزارت آموزش و پرورش با محوریت سرفصل های آموزشی هنرستانهای جوار و وابسته دیدار و گفتگو کرد.

توسعه هنرستان های جوار گامی اساسی در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم است

مدیر کل تالیف و برنامه ریزی کتب درسی فنی وحرفه ای وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم به نقش آموزش های مهارتی و تربیت نیروهای کارآفرین در تحقق این شعار، اشاره کرده و افزود: با توجه به این که بهترین روش مهارت آموزی، آموزش در محیط واقعی کار می باشد، توسعه هنرستان‌های جوار می تواند در خصوص تربیت نیروی انسانی ماهر و مورد نیاز صنایع و بنگاههای اقتصادی این استان،بسیار موثر باشد.

آموزش و پرورش استان هرمزگان پیشتاز در ایجاد هنرستانهای جوار صنعت و توسعه آموزشهای فنی و مهارتی در کشور

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به ایجاد ۲۸ هنرستان جوار صنعت در استان هرمزگان گفت: خوشبختانه هرمزگان در ایجاد هنرستانهای جوار صنعت و توسعه آموزشهای فنی و مهارتی در کشور پیشتاز است.

قویدل با اشاره به مصوبه شورای آموزش و پرورش استان در خصوص همسان سازی و به روز کردن سرفصل های آموزشی هر رشته متناسب با نیاز صنایع،از نگاه مثبت و حمایت های بی دریغ استاندار هرمزگان در این خصوص تشکر نموده و خواستار بازنگری دفتر تالیف وبرنامه ریزی کتب درسی فنی و حرفه ای منطبق با تغییرات و ایجاد شده در بعضی از رشته ها شد.

انتهای پیام/

 

پذیرش ۷۰ هزار و ۳۰۰ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان

 

پذیرش بیش از ۳۶ هزار و ۵۳۲ نفر مسافر درنهمین روز از ستاد اسکان نوروزی هرمزگان

حجت الاسلام مفید سهرابی: حضور گسترده در انتخابات، بیعت با امام و شهیدان، رای به اقتدار ایران

تصاویر ارسالی مخاطبان هرمزبان از مراسم 22 بهمن در شهرستان ابوموسی

 

تصاویری از مراسم 22 بهمن در جزیره ابوموسی

 

انقلاب اسلامی، ادامه‌دهنده راه بعثت پیامبر

قیمت خرید و فروش سمند سورن در تهران و شهرستان ها

حجت الاسلام سهرابی: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو، دشمنان را ناامید خواهد کرد

حجت الاسلام سهرابی: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو، دشمنان را ناامید خواهد کرد

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید