خبر فوری

گزارشی از دومین روز حضور وزیر آموزش و پرورش در بندرعباس

هرمزبان – دومین روز حضور وزیر آموزش و پرورش در بندرعباس با افتتاح چندین مدرسه و طرح و آغاز عملیات احداث بزرگترین دهکده ورزشی در بندرعباس همراه بود.

آغاز عملیات احداث بزرگترین دهکده ورزشی در بندرعباس

تفاهم‌نامه ساخت این دهکده ورزشی در آذرماه سال جاری با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار هرمزگان منعقد شده بود. این دهکده ورزشی  مجهز به استخر شنا، سالن ورزشی چند منظوره ۱۸۰۰متری، خوابگاه با ظرفیت ۶۰۰ نفر، چمن طبیعی، پیست دو و میدانی و … خواهد بود و  وزارت آموزش و پرورش و استانداری هرمزگان در ساخت این پروژه عظیم با یکدیگر مشارکت خواهند داشت.

افتتاح مدارس در نواحی بندرعباس

مدرسه ۲۱ کلاسه دخترانه زمزم ناحیه ۲ بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال و زیربنای ۲۳۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید و هم چنین دبیرستان ۲۱ کلاسه پسرانه آفتاب ناحیه ۱ بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۵۵۰  میلیارد ریال و زیربنای ۴۴۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه های ورزشی در قالب طرح  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

افتتاح همزمان پروژه های ورزشی در قالب طرح  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (سالن ورزشی، زمین ورزشی و‌ چمن مصنوعی) در استان هرمزگان و به صورت نمادین در مجموعه آموزشی فرزانگان ناحیه ۲ بندرعباس با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد که ۶ سالن ورزشی و‌۶۰ زمین ورزشی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

افتتاح مرکز رفاهی فرهنگیان

مرکز رفاهی فرهنگیان در اردوگاه دانش آموزی سرخون بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال و زیربنای ۱ هکتار شامل دو تالار پذیرایی، سالن و استخر در طول مدت ۶ ماه ساخته و به بهره برداری رسید.

بازدید از نمایشگاه خلاقیت ها و دستاوردهای دانش آموزان هرمزگان

در پایان روز دوم وزیر آموزش و پرورش از نمایشگاه خلاقیت ها و دستاوردهای دانش آموزان هرمزگان در دولت سیزدهم واقع در اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان بازدید کرد.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید