خبر فوری

مصیب نظری : لزوم تهیه پیوست مناسب‌سازی معلولین برای پروژه‌های شهری

هرمزبان –رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، گفت: طرح‌هایی که در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری شهرداری کلنگ‌زنی می‌شود، باید دارای پیوست مناسب‌سازی ویژه معلولان باشد.

 

مصیب نظری، امروز (بیست و سوم آذرماه)، در یکصد و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، ضمن بیانتسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: ۸۵ درصد از معلولین در شهر بندرعباس هستند و موضوع مناسب‌سازی در خصوص این جامعه مغفول مانده است. بنابراین شهرداری بندرعباس باید پیوست مناسب‌سازی هر پروژه‌ای که کلنگ‌زنی می‌شود را انجام دهد.

وی افزود: طرح‌هایی که در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری کلنگ‌زنی می‌شود، باید دارای پیوست مناسب‌سازی ویژه معلولان باشد، هرچند که بیشتر دغدغه‌ها در حوزه حمل‌ونقل است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: لازم است شهرداری با هدف امیدآفرینی به جامعه هدف، اطلاع‌رسانی به هر بخشی که خدمات ارائه می‌دهد را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

نظری با بیان اینکه شورای اسلامی شهر بندرعباس هیچ تبعیضی میان مصوبات قائل نیست، تصریح کرد: طبق اصل هفتم قانون اساسی، شورا جزئی از ارکان‌های تصمیم گیری کشور است، اما جایگاهی که باید به شورا در کشور داده شود در اصل تصمیم‌سازی در کنار مجلس شورای اسلامی و قوه مجریه و قضائیه است که این اتفاق شکل نگرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید