خبر فوری

وحید دلپسند: ورود جهاددانشگاهی به صنعت شیلات، ارزآوری عظیمی برای کشور داشت

هرمزبان – وحید دلپسند رئیس سابق جهاد دانشگاهی هرمزگان با اشاره ارزآوری عظیم صنعت شیلات، عنوان کرد: ورود علمی جهاد دانشگاهی به صنعت شیلات و تکمیل زنجیره ارزش پرورش ماهی و میگو توانست نقش عظیمی در توسعه این صنعت ایفا کند و این مهم نیز نقش عظیمی در ارزآوری به کشور داشت.

وحید دلپسند، پنجشنبه شانزدهم آذرماه در آئین تودیع و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان که با حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در دوران مسئولیت بنده یکی از ماموریت‌هایی که به جهاد دانشگاه محول شده بود، ورود به موضوعات علمی و پژوهشی مرتبط با تکمیل زنجیره ارزش پرورش میگو و آبزیان در قفس بود.

وی، با اشاره ارزآوری عظیم صنعت شیلات، عنوان کرد: ورود علمی جهاد دانشگاهی به صنعت شیلات و تکمیل زنجیره ارزش پرورش ماهی و میگو توانست نقش عظیمی در توسعه این صنعت ایفا کند و این مهم نیز نقش عظیمی در ارزآوری به کشور داشت.

دلپسند در پایان با بیان برخی پیشنهادات برای استفاده از ظرفیت علمی پژوهشگران خارج از جهاددانشگاهی افزود: این مهم در دوران مسئولین بنده در قالب راه‌اندازی یک نمایشگاه دستاوردهای پژوهشگران جهاد دانشگاهی انجام شد و مورد استقبال صنعتگران نیز واقع شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید