خبر فوری

لزوم ارتقای دانش آتش نشانان

هرمزبان –امام جمعه بندرعباس با تأکید بر لزوم ارتقای دانش آتش نشانان گفت: امنیت آتش‌نشان ها باید حفظ و در صورت نیاز برای تامین تجهیزات، اقدامات لازم انجام شود تا با مشکل روبرو نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده (هفتم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: رئیس جمهور در سازمان ملل تعبیر جالبی داشت و به دنیا در خصوص جنگ جهانی علیه بنیان خانواده هشدار دادند، تذکری که دادند منطقی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: شهردار باید دانش آتش‌نشانان را ارتقا دهد، هفته گذشته یکی از این عزیزان برای نجات انسان دیگری جان خود را فدا کرد.

وی اشاره کرد: این فداکاران در جامعه بسیار هستند که باید گفته و به نسل جوان منتقل شود، مردم عزیز هم کمک کنند و رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مردم مراقبت کنند، در طبیعت رعایت کنند، مواد اشتعال‌زا را در خانه نگهداری نکنند که رعایت نکات ایمنی می‌توان به امنیت ما کمک کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: یادی کنیم از همه جان بر کفانی که امروز سربلندی و عزت ما از جانفشانی آن‌هاست، ان‌شاءالله همه رزمندگان عزیز این موضوعات را برای همه جوانان و جامعه تبیین کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه ربیع گفت: وجود مبارک پیامبر اسلام (ص) در این ماه متولد می‌شوند و این ماه را باید مبارک دانست و سعی کرد نسبت به افزایش معرفت جامعه در خصوص پیامبر اکرم (ص) تلاش کرد.

وی ادامه داد: در سفر اول به زیارت مکه مکرمه و مدینه منوره کنار روضه رسول الله ایستاده بودم و نمی‌توانستم وارد شوم و احساس شرم می‌کردم.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: نتوانسته‌ایم پیغمبر (ص) را به مسلمانان بشناسانیم و درباره رسول خدا (ص) هر چه بگوییم کم گفته ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید