خبر فوری

ایده‌پردازی نخبگان کشور را به سمت توسعه می‌برد

هرمزبان –مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت:برای رسیدن به توسعه هرمزگان نیاز به ایده‌های مختلف نخبگان روی مسائل کلان وجود دارد؛ چراکه کشور زمانی به توسعه می‌رسد که نخبگان در حوزه‌های کلان ایده‌پردازی کنند.

 

احمد پویافر در نخستین نشست هم اندیشی نخبگان که در جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد، با اشاره به لزوم تدوام برگزاری چنین نشست‌هایی، اظهار کرد: شروع و ادامه دار بودن این حرکت نوید بخش آینده ای روشن برای استان به همراه دارد.

وی اضافه کرد: نشست های که با حضور نخبگان و جهت بررسی و ارائه راه حلی برای مسائل استان برگزار می شود می تواند زمینه ساز ایجاد تحول و رفع مسائل و مشکلات در استان شود و جهاددانشگاهی با برگزاری این جلسه اقدام خوب و ارزنده ای را انجام داده است.

پویافر با اشاره به ظرفیت‌های منحصربفرد استان هرمزگان، اظهار داشت: منطقه هرمزگان به لحاظ موهبت‌های طبیعی و نعمت‌های زیرزمینی و روزمینی یک منطقه ویژه محسوب اما برای رسیدن به توسعه هرمزگان نیاز به ایده‌های مختلف نخبگان روی مسائل کلان وجود دارد؛ چراکه کشور زمانی به توسعه می‌رسد که نخبگان در حوزه‌های کلان ایده‌پردازی کنند.

وی با اشاره به موثر بودن اینگونه نشست ها در رفع مسائل استان خاطرنشان کرد: بی‌شک نقش و جایگاه دانشگاه‌ها و مراکز علمی در شناسایی مسئله و تبیین و ارائه راه‌کار علمی و عملی در حل آن مشکل و محقق شدن اهداف و اولویت‌های استان هرمزگان غیرقابل انکار است که جهاددانشگاهی در برگزاری جلسه هم اندیشی نخبگان استان گام بزرگی برای رسیدن به این اهداف برداشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید