خبر فوری
سردار محمد قنبری : قاتل مؤذن مسجد محمد رسول الله (ص) روستای حسن آباد دستگیر شد

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری فروش خودرو در هرمزگان

هرمزبان – سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان، ۱۳ نفر از عاملان کلاهبرداری ۱۰ هزار میلیارد ریالی فروش خودرو در استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، او افزود: درپی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان و مردم استان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه یک شرکت فروش خودرو با تبلیغات واهی با فریب و نیرنگ به بهانه ثبت نام خودرو از آنان کلاهبرداری کرده، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با بررسی‌های دقیق صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی مشخص شد که متهمان در پوشش یک شرکت پس از جلب اعتماد مالباختگان مبالغی را برای ثبت نام خودرو از آنان دریافت کرده و به تعهدات خود عمل نکرده و متواری شده‌اند.

او افزود: در ادامه تحقیقات آدرس و مخفیگاه متهمان اصلی در داخل و خارج استان شناسایی و با هماهنگی قضایی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های فنی صورت گرفته به بزه انتسابی و کلاهبرداری بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال از هزار و ۲۰۰ شهروند اعتراف کردند.

سردار جاویدان گفت: باتوجه به خروج مدیرعامل شرکت به خارج از کشور قبل از شروع پرونده در سریع‌ترین زمان از طریق پلیس بین‌الملل فراجا و پلیس اینترپل اقدام و تمهیدات لازم برای دستگیری و استرداد وی به کشور انجام شده است.

او با اشاره به دستگیری ۱۳ نفر از اعضای این باند گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و هماهنگی‌های لازم نیز برای توقیف دارایی و اموال منقول و غیرمنقول این باند انجام شده که تعدای از اموال آنان تاکنون توقیف شده است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید