فرمانده پایگاه دریابانی میناب: کشف خط لوله 50متری انتقال سوخت قاچاق از زیر ماسه‌های ساحلی میناب

هرمزبان – فرمانده پایگاه دریابانی میناب از شناسایی خط لوله انتقال سوخت قاچاق به طول 50 متر در سواحل این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کریم محمودثانی فرمانده پایگاه دریابانی میناب امروز با اعلام این خبر گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب با استفاده از منابع اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان در سواحل به طرز ماهرانه ای اقدام به جاسازی چندین خط لوله انتقال سوخت قاچاق در زیرماسه های دریا کرده‌اند.

وی افزود: براساس این گزارش بلافاصله اکیپ های گشت دریایی و خودرویی برای جستجو و انهدام این خطوط لوله به موقعیت اعزام شده و پس از ساعت‌ها جستجو در محل با هوشیاری موفق شدند انشعابات این لوله ها را که در زیر ماسه‌های ساحل جاسازی شده بود را شناسایی کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی میناب ادامه داد: قاچاقچیان این خطوط لوله را در زیرماسه ها و آب دریا جاسازی و از آن طریق سوخت را از ساحل به دریا و شناورهای متخلف انتقال می دادند.

سرهنگ محمودثانی در خاتمه گفت: مامورین با هوشیاری موفق به بیرون کشیدن و کشف 50 متر لوله و انهدام 200 متر لوله انتقال سوخت قاچاق  شدند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید