خبر فوری

سرهنگ مجیدصالح پور: رعایت دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی در سفر اربعین حسینی ضرورت دارد

هرمزبان – رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان بر رعایت دقیق توصیه‌ها و مقررات راهنمایی و رانندگی در سفر اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ،سرهنگ مجیدصالح پور صبح امروز (چهارم شهریورماه) در تشریح این خبر، افزود: افرادی که قصد عزیمت با خودروی شخصی به سفر کربلا دارند، قبل از شروع سفر در نمایندگی‌های مجاز از سلامت فنی خودرو مطمئن شوند.

وی بیان کرد: مدارک مورد نیاز در طول سفر شامل کارت وسیله نقلیه، گواهینامه رانندگی، بیمه‌نامه شخص ثالث و همچنین کارت معاینه فنی معتبر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان اضافه کرد: رانندگان وسایل و تجهیزات لازم و ضروری حین سفر ازجمله جک، آچار چرخ، لاستیک زاپاس را چک کرده و وسایل شخصی مورد نیاز از قبیل پتوی مسافرتی، چادرخواب و مواد خوراکی خشک و فاسد نشدنی در سفر به همراه داشته باشند.

سرهنگ صالح‌پور ادامه داد: رانندگان درطول سفر از هرگونه عجله و شتاب بی مورد بپرهیزند و برای پیشگیری از بروز خستگی و خواب آلودگی در مسیر به ازای هر دو ساعت رانندگی حتما ۱۵ دقیقه توقف و استراحت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان با تاکید بر لزوم و ضرورت استفاده ازکمربند ایمنی برای راننده و سایر سرنشینان خودرو در طول سفر، اضافه کرد: رانندگان در پایان مسیر حتما خودرو خود را در پارکینگ‌های ساخته شده در پایانه‌های مرزی قرارداده و با اتوبوس‌های پیش‌بینی شده شرکت واحد که در پارکینگ‌ها قرار دارند به گیت‌های مرزی اعزام شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید