خبر فوری

استقرار ۶ درمانگاه از هرمزگان در مسیر پیاده‌روی اربعین

هرمزبان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از استان هرمزگان شش درمانگاه با ۲۵۰ نیروی بهداشتی و درمانی در مسیر پیاده روی اربعین حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، دکتر غلامعلی جاودان صبح امروز (چهارم شهریور ماه) در مراسم بدرقه موکب پزشکی درمانی شهید عراقی‌زاده افزود: این درمانگاه‌ها شامل، انصارالمهدی قشم، قمر بنی هاشم میناب، شهید عبدالمجید سالاری حاجی‌آباد، حضرت علی اکبر رودان، یک درمانگاه سنتی با محوریت درمانگاه شهید عراقی‌زاده هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۰ نیروی بهداشتی و درمانی در درمانگاه شهید عراقی زاده در عمود ۴۷۱ مسقر هستند و ۱۴۰ نیروی دیگر در مابقی درمانگاه‌ها فعالیت می‌کنند، اظهار کرد:  این موکب‌ها به مدت دو هفته در مسیر پیاده روی اربعین فعالیت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه همچنین از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور در مراکز درمانی سطح استان به زائران خدمت‌رسانی می‌شود، عنوان کرد: دو دستگاه آمبولانس و ۱۶ نیروی درمانی به مرز شلمچه اعزام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید