خبر فوری

بازدید حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان از تنگه استراتژیک هرمز و بندر شهید رجایی

هرمزبان – حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور از تنگه استراتژیک هرمز و بندر شهید رجایی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان از تنگه استراتژیک هرمز و بندر شهید رجایی به صورت هوایی بازدید کرد و وارد جزیره ابوموسی شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز گذشته نیز (پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲) به صورت سرزده از جزایر سه گانه ایرانی در خلیج فارس و منطقه نظامی نازعات بازدید کرد.

وی در بدو ورود به جزیره استراتژیک ابوموسی مورد استقبال مردم و مسئولان «نظامی، اجرایی و قضایی» قرار گرفت و در ادامه سفر با حضور در گلزار شهدای ابوموسی با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهیدان والامقام انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید