خبر فوری

جزیره فارور به اینترنت پرسرعت مجهز شد

هرمزبان –استاندار هرمزگان از وصل شدن جزیره فارور بزرگ با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به شبکه اینترنت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مهدی دوستی ظهر امروز (۲۵ مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اتصال جزیره فارور بزرگ به شبکه ملی اطلاعات، حدود ۴۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است‌. هم اکنون اینترنت نسل چهارم در این جزیره قابل دسترسی است و ساکنین جزیره می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

استاندار هرمزگان، عنوان کرد: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم توسعه خدمات در تمام نقاط ایران عزیز است و بر همین اساس همواره تلاش کرده‌ایم که همه نقاط استان را به زیرساخت‌های خدماتی مجهز کنیم.

دوستی تأکید کرد: از دیگر طرح‌های ماندگار دولت در حوزه‌ی اینترنت اتصال جزایر سه گانه با فیبر نوری به سرزمین اصلی بود که از بستر دریا و با ۱۷۶ میلیارد تومان اعتبار انجام شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، عنوان‌کرد: دولت سیزدهم، دولتی صادق‌الوعد است و ماهیانه روستاهای بسیاری در مناطق محروم و دور از مرکز استان به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند مسئله‌ای با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید