ایمان زارعی : فعالیت ۶ پایگاه ثابت و سیار برای خونگیری عزاداران حسینی در هرمزگان

هرمزبان –مدیرکل انتقال خون هرمزگان از فعالیت ۶ پایگاه ثابت و سیار برای خونگیری از عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، ایمان زارعی صبح امروز (چهارم مردادماه) در تشریح این خبر، افزود: ۶ پایگاه ثابت و سیار در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، میناب، رودان و قشم آماده خونگیری از عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا است.

وی با بیان اینکه روزانه به حدود ۲۰۰ واحد خون نیاز داریم، خاطرنشان کرد: آقایان هر سه ماه یک بار و بانوان هر چهار ماه یک بار می‌توانند خون اهدا کنند.

زارعی در خصوص ساعت کاری پایگاه‌های انتقال خون هرمزگان در روزهای تاسوعا و عاشورا عنوان کرد: در بندرعباس پایگاه مرکزی انتقال خون صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ و پایگاه سیار امامزاده سید مظفر (ع): عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲، در بندرلنگه پایگاه مرکزی صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰، در قشم پایگاه مرکزی صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱، در رودان پایگاه سیار صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و در میناب پایگاه مرکزی روز تاسوعا صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ و در روز عاشورا صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ فعل هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید