عبدالرسول دریایی : کلنگ زنی و افتتاح 14 طرح شیلاتی در استان هرمزگان در هفته دولت

منصور آرامی نماینده مجلس: حمایت از فعالیت‌های شیلاتی می‌تواند به یک حوزه ارزآوری تبدیل شود

هرمزبان –نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت حمایت از فعالیت‌های شیلاتی بدون شک می‌تواند به یک حوزه ارزآوری و درآمدزای قوی تبدیل شود و در آمد غیرنفتی کشور را به خوبی افزایش دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا ، منصور آرامی صبح امروز (چهارم مردادماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت فعالیت‌های شیلاتی در تامین امنیت غذایی، اشتغال، توسعه و رونق اقتصادی، افزود: خوشبختانه مجموعه شیلات کشور و هرمزگان مسیر و برنامه‌های خوبی را آغاز کرده که امید داریم شاهد اتفاقاتی سازنده در این حوزه باشیم.

وی بیان کرد: حمایت از شیلات در خدمت‌رسانی به جامعه صیادی، حرکت در مسیر تحقق برنامه هفتم، توسعه پایدار صید و صیادی، ارتقاء جایگاه صیادان، تحقق اقتصاد دریا محور همواره در برنامه است.

آرامی تصریح کرد: در صورت حمایت از فعالیت‌های شیلاتی بدون شک می‌تواند به یک حوزه ارز آوری و در آمد زای قوی تبدیل شود و در آمد غیرنفتی کشور را به خوبی افزایش دهد.

انتهای پیام

 

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید