خبر فوری
گندم

محمدرضا آران: تخصیص آرد برای هیئت‌های مذهبی و موکب‌های هرمزگان

هرمزبان –مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از تخصیص سهمیه ۱۷۰ تنی آرد برای هیئت‌های مذهبی و موکب‌های استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، محمدرضا آران صبح امروز (چهار مردادماه) در خصوص تامین نان مورد نیاز هیئت‌های عزاداری و موکب‌های استان هرمزگان، افزود: به مناسبت ماه محرم ۱۷۰ تن آرد برای تامین نیاز هیئت‌های مذهبی به نان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: میزانی از این آرد در اختیار موکب‌های فعال استانی چه در داخل و چه موکب‌هایی چه قرار است در عراق مستقر شوند قرار خواهد گرفت تا بتوانند به عزاداران حسینی خدمات مناسب ارابه دهند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: برای تامین نان هیئت‌ها در شهر بندرعباس ۱۰ نانوایی کشیک در نظر گرفته شده و در سایر شهرستان‌ها هم ۵ نانوایی کشیک داریم که مقرر شده آرد مورد نیاز آنها تامین و نان مورد نیاز هیئت‌ها تامین شود.

وی تصریح کرد: هیئت‌هایی که متقاضی دریافت سهمیه آرد هستند بایستی برای دریافت، به سامانه نانینو قسمت کسب و کارهای موقت مراجعه و یک کارت بانکی شخصی معرفی  کنند تا سهمیه مورد نیازشان تامین شود.

آران ادامه داد: همچنین برای هیئت‌های روستایی نیز آرد تخصیص یافته و در اختیار فرمانداران قرار گرفته تا بنا به درخواست هیئت‌های روستایی، آرد مورد نیاز این هیئت‌ها نیز در اختیارشان قرار گیرد.

وی در پایان اظهار کرد: در خصوص تامین گاز مورد نیاز هیئت‌ها نیز برنامه ریزی صورت گرفته و مشکل گاز مساجد، هیئات مذهبی و تکایا حل شده، مسئولان هیئت های مذهبی برای دریافت گاز با نامه هیئت می‌توانند مراجعه کنند و گاز مورد نیاز خود را تامین کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید