خبر فوری

سجاد مهدیانفر: توزیع اقلام و کالاهای اساسی بین هیئت‌های مذهبی در ماه محرم امسال به قیمت دولتی انجام می شود

هرمزبان – سجاد مهدیانفر  مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی خلیج‌فارس هرمزگان گفت: توزیع اقلام و کالاهای اساسی بین هیئت‌های مذهبی در ماه محرم امسال به قیمت دولتی توسط تعاون روستایی و فقط از طریق سامانه بیرق انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سجاد مهدیانفر صبح امروز (چهارم مردادماه) ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم کالاهای اساسی اعم از برنج، شکر، گوشت منجمد برای هیئت‌های مذهبی و عزادارای با قیمت مصوب دولتی در روستا بازار خلیج فارس و نیز فروشگاه های زیر نظر شبکه تعاون روستایی در سطح استان عرضه می شود.

وی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی در محرم امسال برای دریافت ارزاق باید از طریق سامانه بیرق خدمات اقدام کرده و اطلاعات خود را در این سایت ثبت کنند.

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی خلیج فارس هرمزگان تصریح کرد: مسئولین هیئت‌های مذهبی با مراجعه به آدرس الکترونیکی http://beyraghkhadamat.ir اطلاعات خود و شناسه هیئت خود را باید ثبت کنند.

سجاد مهدیانفر در پایان گفت: با توجه به ادامه برگزاری مراسم‌ ایام محرم و صفر این توزیع اقلام پذیرایی و کالاهای اساسی در فروشگاه‌های تعاون روستایی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد یافت و با هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان ها، اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ها به نمایندگان معرفی شده هیأت های مذهبی و موسسات خیریه تحویل داده می شود.

توزیع کالاهای تنظیم بازاری بدون واسطه در فروشگاه‌های تعاونی روستایی در این شرایط اقتصادی کمک زیادی به شهروندان می‌کند و قیمت کالاهای اساسی در این فروشگاه‌ها مقرون به صرفه و ارزان‌تر از سایر سوپرمارکت‌ها در سطح شهر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید