خبر فوری

سردار علی اکبر جاویدان: از دو انبار در بندرعباس هزار و چهل و پنج تن برنج احتکار شده کشف شد

هرمزبان –فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف ۱۰۴۵ تن برنج احتکار شده در دو انبار در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز (پنجم مردادماه) در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی محل دپوی برنج را در یک شرکت در بندرعباس شناسایی کردند.

وی افبیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان با همکاری و حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی مشترک به محل اعزام که در بررسی‌های میدانی صورت گرفته مشخص شد مقادیر انبوهی برنج هندی و پاکستانی در انبار دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در بازرسی دقیق از دو انبار مورد نظر مقدار ۱۰۴۵ تن برنج خارجی احتکارشده و قاچاق کشف و در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه دو متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جاویدان بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۷۲۸ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت و اقتدار با ‏کسانی که با اقدامات سوداگرانه خود باعث ایجاد اخلال در روند زندگی مردم می‌شوند، برخورد می کند لازم است شهروندان نیز درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید