احمد مرادی نماینده مجلس: ساماندهی و صدور مجوز صید با محوریت سازمان شیلات ایران باشد

هرمزبان –نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: متولی ساماندهی و صدور مجوز صید بدون شک با محوریت سازمان شیلات ایران باید باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، احمد مرادی با اشاره به هماهنگی و تعامل خوب در شیلات کشور و استان، این مهم را یکی از شاخص‌های ارزنده شیلات در کشور خواند.

وی بیان کرد: حضور بالغ بر ۳۵ هزار نفر صیاد در استان هرمزگان بیانگر اهمیت صید و صیادی در استان است که نیازمند نگاه ویژه به صید و صیادی در سطح ملی و استان و فرا وزارتخانه ای است.

مرادی با اشاره به اینکه فراکسیون توسعه دریا محور مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای به استان هرمزگان دارد و این مهم بیانگر توجه ویژه مجلس به این حوزه است، خاطرنشان کرد: متولی ساماندهی و صدور مجوز صید بدون شک با محوریت سازمان شیلات ایران باید باشد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی توسعه، تجهیز و ساماندهی بنادر صیادی، موج شکن‌های مردمی و مراکز تخلیه صید را یک ضرورت برای شیلات دانست و عنوان کرد: امید داریم با حمایت مجلس و همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط شاهد تحقق این مهم باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید