پیام تسلیت رئیسی برای درگذشت مرحومه شهربانو عباس آزاد مادر شهیدان اصغری ترکانی

هرمزبان – رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهداء مرحومه شهربانو عباس آزاد، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، علی‌اصغر و محمدرضا اصغری ترکانی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه شهربانو عباس آزاد، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، علی‌اصغر و محمدرضا اصغری ترکانی، تصریح کرد: این بانوی مؤمنه و صبور که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، سه فرزند دلاور و دلبند خود را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب و دفاع از کیان کشور نمود، الگویی ماندگار برای همه مادران این مرز و بوم است.

متن پیام به شرح زیر است:

درگذشت ام‌الشهداء مرحومه حاجیه خانم شهربانو عباس آزاد، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، علی‌اصغر و محمدرضا اصغری ترکانی، موجب تأثر خاطر شد.

این بانوی مؤمنه و صبور که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، سه فرزند دلاور و دلبند خود را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب و دفاع از کیان کشور نمود، الگویی ماندگار برای همه مادران این مرز و بوم است.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید