توهین به قرآن، توهین به همه ادیان الهی است

هرمزبان – دبیر شورای نگهبان گفت: طراحان و عاملان رفتار غیرانسانی جسارت به ساحت قرآن کریم بدانند که توهین به قرآن، توهین به همه ادیان الهی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله جنتی در جلسه امروز شورای نگهبان گفت: در روز‌های گذشته شاهد اتفاق تلخ جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم بودیم. این پرده‌دری‌ها یک حرکت ساده فردی نیست و حاصل طراحی توطئه‌گرانی است که گسترش روزافزون تعالیم قرآن آن‌ها را به وحشت انداخته است.

وی ادامه داد: طراحان و عاملان این رفتار غیرانسانی بدانند که توهین به قرآن، توهین به همه ادیان الهی است. بدخواهان بشریت که پرچمدار مبارزه با قرآن هستند از این حقیقت غافلند که به مصداق آیه «انَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنَّا لَهُ لَحافِظُونَ» خداوند حافظ آموزه‌های قرآنی است و این رفتار‌های عاجزانه، خاک پاشیدن به چهره خورشید است.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: این رفتار غیرانسانی را شدیداً محکوم می‌کنیم و از آزادگان جهان می‌خواهیم نباید نسبت به این رفتار‌های جاهلانه که سوءاستفاده از مفاهیم ارزشمندی مانند آزادی و حقوق بشر است، بی‌تفاوت نباشند.

دبیر شورای نگهبان همچنین افزود: عزاداری محرم یک سرمایه عظیم معنوی و همواره باعث ماندگاری اسلام ناب شده است.

آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: لحظه لحظه قیام امام حسین (ع) درس آزادگی و عزت است و هرکس که می‌خواهد زندگی عزتمندانه داشته باشد باید در مکتب سیدالشهدا (ع) درس‌آموزی کند. آموزه‌های مکتب امام حسین (ع) جهانی و به همین دلیل است که اظهار ارادت علاقه‌مندان به آن حضرت در جای‌جای جهان قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: شناخت یاران امام حسین (ع) و شناخت دشمنان آن حضرت از راه‌های دستیابی به معارف حسینی است و مجالسی که برای عزاداری ایشان برپا می‌شود باید در خدمت افزایش معرفت و بصیرت حاضران در این مجالس قرار گیرد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید