سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب شد

هرمزبانوزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی مصطفی ظهیری‌نیا را به عنوان سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، محمدعلی زلفی‌گل در این حکم خطاب به سرپرست دانشگاه آورده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، مدیران و کارکنان گرامی در این مسئولیت تلاش کنید.

همچنین در این حکم از سرپرست دانشگاه هرمزگان خواسته شده است: دانشگاه نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام آموزش عالی به ویژه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور برای تحقق تمدن نوین اسلامی، حرکت در مرز‌های دانش و دست یابی به مرجعیت و دیپلماسی علمی ایفا کند.

مصطفی ظهیری نیا (زاده میناب_ ۱۳۵۴) دارای دکتری رشته جامعه‌شناسی (گرایش گروه‌های اجتماعی) از دانشگاه تهران، عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان با مرتبه دانشیار است که پیش از این مدیرکل تحصیلات تکمیلی، معاون اداری، مالی و معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان بوده است.

او همچنین حدود ۲۰ طرح پژوهشی در زمینه تحصیلات تخصصی خود دارد و بیش از ۴۵ مقاله علمی، پژوهشی در نشریات معتبر ملی و بین‌المللی به چاپ رسانده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های محمد صادقی رئیس دانشگاه هرمزگان، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید