خبر فوری

نماینده شرق هرمزگان: بازار کشش این میزان از عرضه لیموترش را در مدت زمان کوتاه ندارد

هرمزبان –  حسین رئیسی نماینده شرق هرمزگان گفت: بازار کشش این میزان از عرضه لیموترش را در مدت زمان کوتاه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: صنف کشاورزان نیز باید با تقویت ارتباطات داخلی بر بازار و عرضه این محصول مدیریت کند.

حسین رئیسی صبح امروز (۲۳ تیرماه) در خصوص مشکلات باغداران لیمو، افزود: بازه زمانی عرضه لیمو به بازار کوتاه است و بازار کشش این میزان از عرضه را در مدت زمان کوتاه ندارد.

وی اظهار کرد: در حوزه ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی نیز اقدامی نشده است و این موضوع باعث ورود فله‌ای محصول به بازار می‌شود.

رئیسی تصریح کرد: لیموترش نیز نه تنها صادر نمی‌شود بلکه بر اساس گزارش‌ها لیموترش نیز از طرف برخی کشورها به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود که این موضوع به افت بیشتر قیمت منجر می‌شود.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: صنف کشاورزان نیز باید با تقویت ارتباطات داخلی بر بازار و عرضه این محصول مدیریت کند.

رئیسی اظهار کرد: برای پیگیری این مشکل با وزیر جهاد کشاورزی صحبت کرده ایم و از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان نیز پیگیری افزایش قیمت و جلوگیری از خسارت بیشتر به باغداران هستیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید