سردار غلامرضا جعفری : دستگیری شخصی با 127 میلیارد ریال کلاهبرداری در جزیره قشم

سرهنگ مهراب کاظمی: دستبند پلیس بر دستان 16 سارق در قشم

هرمزبان – سرهنگ مهراب کاظمی گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان قشم در 15 روز گذشته 16 سارق با 26 فقره سرقت شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازخبرگزاری فارس ، فرمانده انتظامی شهرستان قشم امروز در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت و متواری شدن سارقان در این شهرستان در شهر قشم، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 جانبازان شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند و شبانه روزی در 15 روز گذشته 16 نفر سارق شناسایی و با هماهنگی قضایی، در چند مرحله عملیات جداگانه، در مخفیگاهایشان دستگیر شدند.

سرهنگ مهراب کاظمی افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی بعمل آمده به 26 فقره سرقت از شهروندان اعتراف کردند که اموال مکشوفه پس از سیر مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: پیشگیری از وقوع سرقت‌ها در اولویت کاری مجموعه انتظامی بوده و در این خصوص هوشیاری و اقدامات پیشگیرانه از سوی شهروندان نیز می تواند تاثیر بسزایی در کاهش وقوع جرائم بویژه سرقت داشته باشد ضروری است شهرو ندان جهت پیشگیری از وقوع هرگونه سرقت ، با استفاده از روشهای بازدارنده سارقان را در ارتکاب جرم ناکام بگذارند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید