نماز جمعه

امام جمعه موقت بندرعباس: مسئولان گزارشی از جذب نیروهای بومی در هرمزگان بدهند

هرمزبان –  امام جمعه موقت بندرعباس گفت: مسئولان استان به مردم گزارش دهند که پس از تاکید رئیس جمهور مبنی بر بکارگیری نیروهای بومی، تاکنون چند نفر نیروی بومی جذب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، حجت الاسلام عطا الله میرزاده ظهر امروز (۲۳ تیرماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود: رئیس جمهور در آخرین سفر استانی خود به هرمزگان، بر بکارگیری نیروهای بومی در استان هرمزگان تاکید کرده بود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بر لزوم توجه به معیشت بازنشستگان تاکید کرد و گفت: دولتمردان با توجه به شرایط اقتصادی فعلی برای رفع مشکلات این قشر تلاش کنند.

میرزاده اضافه کرد: شورای نگهبان وظیفه تشخیص افراد صالح برای نمایندگی مردم را بر عهده دارد و مردم نیز برای انتخاب نماینده خود باید تحقیقات لازم را انجام دهند.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به در پیش بودن ایام محرم خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم ایام محرم را باشکوه برگزار کنیم.

حجت الاسلام میرزاده از کسانی که در اجتماعات عفاف و حجاب در استان شرکت کردند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید