خبر فوری
سرهنگ مهدی نیکبخت

سرهنگ مهدی نیکبخت: برخورد جدی و قاطع پلیس با خودرو‌های دارای پلاک مخدوش

هرمزبان – سرهنگ مهدی نیکبخت رئیس پلیس راه هرمزگان از برخورد جدی و قاطع پلیس با خودرو‌های دارای پلاک مخدوش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مهدی نیکبخت رئیس پلیس راه هرمزگان از برخورد جدی و قاطع پلیس با خودرو‌های دارای پلاک مخدوش در سطح استان خبر داد و گفت: پلاک، هویت وسیله نقلیه است و برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییر در ارقام یا پوشاندن پلاک خودرو جرم است و وسیله نقلیه توقیف و مجرم نیز به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

سرهنگ نیکبخت گفت: مجرم به حبس از ۶ ماه تا ۱ سال محکوم می‌شود و هنگام ترخیص وسیله نقلیه، فرد مکلف به ارائه عدم خلافی هر دو پلاک اصلی و جعلی است.

او گفت: پلیس اجازه نخواهد داد که تعدادی راننده قانون گریز با تخلفات حادثه ساز و هنجارشکن موجب برهم زدن نظم و امنیت ترافیکی راه‌های استان و از بین بردن نظم و امنیت دیگر رانندگان شوند و با جدیت و اقتدار طبق قانون با متخلفان و مجرمان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید