خبر فوری

سخنرانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی در بین نمازگزاران جمعه

هرمزبان – مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم به بیان دستاوردهای یک ساله آموزش و پرورش شهرستان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از جزیره ابوموسی، یعقوب پیدایش مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی در سخنرانی در جمع نمازگزارن جمعه این شهرستان ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای فرهنگی اظهار داشت: ما در آموزش و پروش برای پیشبرد امور تعلیم و تربیت دارای سند تحول بنیادین مبانی نظری و برنامه هستیم که این برنامه ها به صورت ملی، استانی و شهرستانی تدوین شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای آموزش و پرورش ابوموسی در یک سال اخیر ، این دستاوردها را حاصل کار تیمی و مشارکت همه پرسنل اداری و آموزشی دانست و افزود: در حوزه پرورشی و تربیت بدنی برای اولین بار کلنگ احداث سالن ورزشی طرح شهید سلیمانی بر زمین زده شد و امیدواریم حداکثر تا پایان سال مورد بهره برداری قرار بگیرد.

پیدایش اضافه کرد: از دیگر دستاوردهای حوزه پرورشی، افتتاح مرکز مشاوره شهید سلیمانی و دارالقرآن نورالهدی بود.

وی افزود: در یک سال گذشته شاهد اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور و مسابقات فرهنگی و قرآن و عترت و نماز بودیم که این مهم محقق نمی شد مگر با همکاری مجموعه فرمانداری شهرستان و حمایت مدیرکل محترم آموزش و پرورش و معاون پرورشی اداره کل که زحمات اسکان و تردد دانش آموزان در مرکز استان را بر عهده داشتند.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی یادآور شد: در زمینه آموزش، نیروی آموزشی مورد نیاز با وجود تمام سختی ها تأمین شد و هیچ کدام از کلاس های ما بدون معلم نیست.

وی اضافه کرد: از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که در شهرستان ابوموسی بعنوان جنوبی ترین نقطه ایران، رشته و کلاس یک نفره در مقطع متوسطه دوم دایر می باشد و این موضوع نشان دهنده اهمیت آموزش و بسط عدالت آموزشی است.

پیدایش گفت: شهرستان ابوموسی در بین مناطق استان در امتحانات نهایی جایگاه چهارم را کسب نموده است و در کنکور سراسری سال گذشته شاهد راهیابی دانش آموزان شهرستان در رشته های مهمی چون داروسازی و مهندسی صنایع بودیم.

وی در پایان از زحمات معاونین آموزش و پرورش، کارشناسان اداری، مدیران مدارس و تمامی فرهنگیان تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید