خبر فوری
هرمزبان - صمصام پور رئیس وفرمانده اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرلنگه گفت:2 متخلف شکار و صید در حین شروع به شکار در شهرستان بندرلنگه دستگیر شدند.

صمصام پور :2 متخلف شکار و صید در حین شروع به شکار در شهرستان بندرلنگه دستگیر شدند

هرمزبان –  صمصام پور رئیس وفرمانده اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرلنگه گفت:2 متخلف شکار و صید در حین شروع به شکار در شهرستان بندرلنگه دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی واموررسانه حفاظت محیط زیست هرمزگان ، صمصام پور رئیس وفرمانده  اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرلنگه از دستگیری دوتفرمتخلف شکاروصید در حین شروع به شکاردرآن شهرستان خبرداد.

وی افزود: در این ماموریت ، دو قبضه سلاح شکاری خفیف و ساچمه زنی از متخلفین شکار وصید در حین شروع به شکار توسط یگان حفاطت محیط زیست بندر لنگه و با همکاری پاسگاه انتظامی مهران  آن شهرستان کشف وضبط شد . این پرونده در حال گذراندن مراحل قانونی خود می باشد .

صمصام پور از همکاری فرمانده پاسگاه انتظامی مهران تقدیروتشکر کرد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید