خبر فوری
محمد محسنی : نمایندگی میراث‌فرهنگی در پارسیان مستقر می‌شود

محمد محسنی : نمایندگی میراث‌فرهنگی در پارسیان مستقر می‌شود

هرمزبان – محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت : در کمترین زمان ممکن، نمایندگی میراث‌فرهنگی در پارسیان مستقر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز چهارشنبه 10 اسفندماه 1401 در این نشست اصغر هاشمی فرماندار پارسیان (گاوبندی) خواستار فعال‌سازی نمایندگی میراث‌فرهنگی در این شهرستان شد و گفت: حضور نماینده مستمر و دائمی زمینه توسعه بیش‌ازپیش فرصت‌های شغلی درزمینه گردشگری را فراهم می‌کند.

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه در کمترین زمان ممکن پس از طی مراحل و فرایندهای قانونی، نمایندگی میراث‌فرهنگی در شهرستان پارسیان مستقر می‌شود، ادامه داد: بر این باوریم که حضور نماینده قانونی در شهرستان پارسیان (گاوبندی) شرایط انجام مأموریت وزارتخانه را تحقق می‌بخشد.

او افزود: جایگاه پارسیان (گاوبندی) با توجه به اتصال به استان‌های فارس و بوشهر و قرابت‌های فرهنگی، هنری، اقتصادی سه استان فرصت خوبی برای فعالان حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی است تا بتوانند از این ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری شهرستان استفاده کند.

محسنی اظهار داشت: با توجه به حضور صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ در شهرستان پارسیان (گاوبندی) انتظار این است که این صنایع و بنگاه‌ها مستقر در شهرستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، نقش خود را در توسعه گردشگری و صنایع‌دستی و ارتقا سطح شاخص محیط زیستی در مناطق طبیعی اعم از دریا و خشکی ایفا کنند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید