خبر فوری

جلسه کارگروه مدیریت کنترل و جمع آوری سگ های ولگرد در بخش رودخانه شهرستان رودان برگزار شد

هرمزبان – با حضور رییس دادگستری بخش رودخانه ، بخشدار ، رئیس محیط زیست شهرستان و دیگر اعضا، جلسه کارگروه مدیریت کنترل و جمع آوری سگ های ولگرد در بخش رودخانه شهرستان رودان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی واموررسانه حفاظت محیط زیست هرمزگان ، دهقانی رئیس اداره وفرمامده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودان از برگزاری جلسه کارگروه مدیریت کنترل و جمع آوری سگ های ولگرد در بخش رودخانه خبرداد.

وی در این جلسه گفت: با توجه به نگرانی مردم و نزدیک شدن به تعطیلات ایام نوروز می بایست  ظرف مدت ۲۰ روز در شهر زیارتعلی توسط شهرداری و در روستاها توسط دهیاران اقدام به جمع آوری سگ های ولگردشود و گزارش از اقدامات انجام شده  به رییس دادگستری بخش برنطین ، بخشدار و محیط زیست رودان اعلام گردد.

در ادامه این جلسه بخشدار رودخانه هم برجمع آوری هر چه سربعتر نسبت به جمع آوری سگ های ولگرد توسط شهردار زیارتعلی و دهیاران تاکید کرد .

رئیس دادگستری بخش رودخانه بابیان اینکه : همه ما موظف هستیم تابرای ایجاد آرامش و سلامت در جامعه گامی موثری را برداریم ، مصوبات این جلسه باید در اسرع وقت بطور کامل اجرا شود ، وی در خطاب به مسئولین تاکید آسیب و خساراتی به بارآید،  طبق قانون برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید