خبر فوری

سردار عبدالفتاح اهوازیان : باید معارف دینی و معرفتی انقلاب و دفاع مقدس برای جوانان بازخوانی شود

هرمزبان – سردار عبدالفتاح اهوازیان در یادواره پنج شهید محله پشته معزآباد رودان در حسینیه شهید بهشتی گفت: باید معارف دینی و معرفتی انقلاب و دفاع مقدس برای جوانان بازخوانی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس ، یکی از فرماندهان دفاع مقدس در این مراسم گفت: شهدا در سخت‌ترین شرایط جنگ دست از مبارزه، جهاد و عمل صالح برنداشتند و تا پای جان با دشمن جنگیدند.

سردار عبدالفتاح اهوازیان افزود: جوانان امروز تشنه معرفت شهدا هستند و باید معارف دینی و معرفتی انقلاب و دفاع مقدس برای آن‌ها بازخوانی شود.

وی گفت: امروزه دشمن درصدد تبلیغات زیادی است، اما در این بین ما اکسیر حاج قاسم سلیمانی و یارانش را داریم که همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

اهوازیان گفت: ما در جنگ ۱۷۶ خانم آزاده و ۴ هزار خانم معلول جانباز قطع نخاع، ۲ هزار و ۵۰۰ شهید ورزشکار، بیش از ۱۰۰ جوان که در زمان شهادت هنوز به سن تکلیف نرسیده بودند و ۳ هزار دانشجوی شهید داریم که هیچ صحبتی از آن‌ها نشده و این به نفع دشمن تمام شده است.

اجرای سرود، خاطره گویی، مداحی و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

شهرستان رودان در دفاع مقدس ۲۱۰ شهید و بیش از ۵۰۰ جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید