خبر فوری
رئیس کل دادگستری هرمزگان: ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای گیاهدان جزیره قشم تخریب شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان: ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای گیاهدان جزیره قشم تخریب شد

هرمزبان – مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای گیاهدان جزیره قشم تخریب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا ، مجتبی قهرمانی با اعلام این خبر، گفت: متأسفانه متخلفین بدون اخذ مجوزهای لازم و به صورت غیر قانونی اقدام به ایجاد سازه هایی در اراضی خالصه دولتی روستای گیاهدان نموده بودند که در راستای حفظ حقوق بیت المال به محض شناسایی، ضمن تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی تصرف شده آزادسازی شد.

وی همچنین با بیان اینکه اراضی رفع تصرف شده خارج از محدوده طرح هادی روستای گیاهدان جزیره قشم قرار دارد، عنوان کرد: مستحدثات غیرقانونی به مساحت ۱۴۵ متر مربع و به ارزش تقریبی ۳ میلیارد و ششصد و بیست و پنج میلیون ریال شامل اسکلت بتنی ساختمان بود که به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و با همکاری یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد و مأمورین یگان امداد نیروی انتظامی قشم تخریب شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: طی روزهای اخیر با صدور دستور قضایی و در هماهنگی و همکاری با دستگاه های اجرایی، مساحت قابل توجهی از اراضی ملی و دولتی جزیره قشم آزاد سازی شده و روند رفع تصرف زمین های ملی و دولتی تا احقاق حقوق بیت المال به صورت کامل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید