خبر فوری
پیام تبریک مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان به مناسبت سال روز پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان به مناسبت سال روز پیروزی انقلاب اسلامی

هرمزبان – پیام تبریک سید عبدالرسول حسینی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان به مناسبت سال روز پیروزی انقلاب اسلامی را می توانید در ادامه مطالعه کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان متن پیام به شرح زیر می باشد :

بسمه تعالی

«والفجرِ و لَیالٍ عَشْر»

سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ، روزی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست . انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد . انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود که در آن عده ای قلیل با اعتقادی وسیع و راسخ ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند . با پای گذاردن در دایره معنویت و ایثار و شهادت بود که فرزانگان خاک ، از این سرزمین پاک ، به سوی افلاک پر گشودند و تا نهایت تاریخ جاودانه شدند . یاد تمامی شهیدان انقلاب اسلامی همیشه سبز باد . از قوی ترین و اصلی ترین عواملی که در پیدایش و پیروزی انقلاب نقش به سزایی داشته ، مذهب است . از میان عناصر مذهبی ، فرهنگ عاشورا و نهضت امام حسین علیه السلام ، نقش به سزایی در این زمینه بر عهده داشته است . فرهنگ شهادت ، مبارزه همیشگی با باطل ، طاغوت ستیزی از ویژگیهای موثر فرهنگ عاشورا در انقلاب ایران است . یوم اله 22 بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام ، فقط باید بر خدا تکیه داشت ، گرچه دست از سلاح تهی باشد ، یوم اله 22 بهمن یادآور رشادت ها ، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملت منسجم و خداجوی ایران است و این مطلب که پیرو ولایت و رهبری باشیم . باید دانست که کمترین ثمره این انقلاب ، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این کم چیزی نیست . اینجانب ایام اله 22 بهمن را به محضر رهبر فرزانه انقلاب ، مردم شریف ایران و امت ولایت مدار هرمزگان به ویژه همکاران ارجمند و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

سید عبدالرسول حسینی

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان

 

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید