خبر فوری
برگزاری محفل خاطره گویی روایت فجر به روایتگری دو مبارز انقلابی هرمزگان

برگزاری محفل خاطره گویی روایت فجر به روایتگری دو مبارز انقلابی هرمزگان

هرمزبان – سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و جشن های پیروزی چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه ای تحت عنوان روایت فجر (محفل خاطره گویی از دوران مبارزات انقلاب) با حضور دو مبارز انقلابی در استان هرمزگان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از  روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، سردار علی دانشمند” یکی از مبارزان انقلابی استان هرمزگان و  از فرماندهان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و دکتر عبدالمهدی عراقی زاده” یکی از فعالان انقلابی و از  زندانیان سیاسی آن دوران که فعالیت های مبارزاتی خود را از مدارس و کتابخانه ها و مساجد شهر بندرعباس شروع و مدتی را در سال ۵۷ در زندان نیروی دریایی متعلق به ساواک سپری کرده است.

دو میهمان حاضر در این برنامه بودند که به مدت دو ساعت به بیان خاطرات خود و تلخی و شیرینی های آن دوران پرداختند. مشروح این گفتگو در سایت رویتاب (سامانه انعکاس فعالیتهای فرهنگی جهاد دانشگاهی) و خبرگزاری ایسنا به اشتراک گذاشته شده است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید