امضای تفاهم نامه مشترک اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر

امضای تفاهم نامه مشترک اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر

هرمزبان – تفاهم نامه استفاده از ظرفیت شرکت‌های تعاونی در گسترش پوشش بیمه ای در جامعه کشاورزان فی مابین معاونت امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان با هدف بهره مندی از مزایا و خدمات بلند مدت بیمه اجتماعی تفاهم‌نامه مشترک‌ فی ما بین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر هرمزگان امضا شد.

معین وزیری در حاشیه امضای این تفاهم نامه بیان کرد: استفاده از ظرفیت مردمی و اجتماعی و فرهنگی بخش تعاون در توسعه ، تامین و گسترش پوشش بیمه اجتماعی برای برخورداری قشر عزیز و پرتلاش تعاونگران کشور، استفاده از خدمات مزایا و حمایت های بلند مدت صندوق در چارچوب ضوابط و مقررات و توسعه کارگزاری های تخصصی تعاونی از طریق اتحادیه و تعاونی‌های واجد شرایط از اهداف اصلی این تفاهم نامه می باشد.

وی کلیه اعضا کارکنان و ذینفعان بخش تعاون استان و خانواده ایشان که فاقد هرگونه پوشش بیمه اجتماعی بوده و واجد شرایط عضویت نظر صندوق میباشد را به جامعه هدف در این طرح اعلام کرد.

معین وزیری افزود : مدتی این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت سه سال می باشد و پس از انقضای مدت، تمدید یا تجدید نظر آن با توافق طرفین انجام خواهد شد.

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید