خبر فوری
برگزاری مراسم گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان + تصاویر

برگزاری مراسم گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان + تصاویر

هرمزبان – به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی مراسم گرامی داشتی در نمازخانه شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان، مدیر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه موقت بندرعباس که از مبارزین پیش از پیروزی انقلاب اسلامی است مراسمی در نمازخانه شرکت برگزار شد.

مجید لشکری توضیح داد: این مراسم با حضور کارمندان شرکت، با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر شروع شد و سپس حجت الاسلام والمسلمین قنبر درویشی در دو بخش صحبت های خود را بیان کرد که در بخش اول در خصوص ویژگی های شخصیتی امام علی علیه السلام توضیحاتی ارائه  و جایگاه والای آن امام عزیز را بیان داشت و در بخش دوم نیز در خصوص انقلاب اسلامی ، وضعیت فعلی نفوذ اسلام در کشور های منطقه و دنیا توضیحاتی ارائه کرد.

وی با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقه آنلاین، که با محوریت شخصیت امام علی علیه السلام و روز پدر، در شرکت برگزار شده بود گفت: در پایان این برنامه نیز به پانزده نفر از کسانی در مسابقه آنلاین، شرکت کرده بودند به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید