خبر فوری
یادداشت/ عابد قاسمی : برزخ معطلی برای سوخت گیری خودروها در جاسک

یادداشت/ عابد قاسمی : برزخ معطلی برای سوخت گیری خودروها در جاسک

هرمزبان – یادداشت عابد قاسمی با موضوع “برزخ معطلی برای سوخت گیری خودروها در جاسک” را می توانید در ادامه مطالعه کنید.

صف های طولانی و معطلی یک تا دو ساعته برای پر کردن یک باک بنزین حکایت تازه ای برای شهروندان جاسکی نیست بلکه ماجرایی است که مسولان هم برای حل آن راهی نتوانسته باز کنند .

از طرفی وجود بیش از ۲۰ جایگاه سوخت رسانی در شهرستان جاسک که با هیچ استانداری نه به جمیعت و نه با خودرو های موجود در شهرستان برابری ندارد و با این تعداد پمپ بنزین هنوز زمزمه ایجاد پمپ بنزین و گازوییل در شهرستان شنیده می شود.

نبود نظارت بر جایگاه های سوخت و شرکت توزیع فرآورده های نفتی در شهرستان جاسک سبب این مسأله شده است که برای این مدعا دلایل گوناگونی وجود دارد که فقط می توان با نگاهی متوجه این امر شد که جایگاه سوخت رسانی که ۱۶ نازل سوخت رسانی دارد چرا باید دو نازل آن فعال باشد و سبب معطلی مردم شود.

از طرفی حمل بنزین به شهرستان های مجاور سیستان و بلوچستان نیز مسأله ای است که بر درد صف های بنزینی جاسک افزوده شده است که بنزین با شکل های مختلف چه در خودروی سواری و چه با وانت راه خود را به شهرهای مجاور سیستان و بلوچستان پیدا کرده است.

با این اوضاع ابهامی وجود دارد که شهر جاسک که بنزین چگونه از شهر جاسک بدون نظارت این ضابطین قضایی خارج می‌شود تا عرصه بر زندگی و روزمرگی مردم تنگ شود.

با این اوضاع مشخص نیست که موضوع قاچاقچیان بنزین و گازوییل و گرفتاری مردم تا چه زمانی در جاسک وجود خواهد داشت که با این مسأله ممکن است در اذهان عمومی این نقش ببندد که خدای نکرده مسولان هم سهمی در این وضعیت دارند.

ساماندهی این وضعیت خواسته به حق مردم جاسک از مسؤولان عالی استان کشور است که فکری به حال مردم کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید