خبر فوری

محراب کاظمی : 38 سارق در شهرستان قشم در 30 روز گذشته دستگیر شد

هرمزبان – محراب کاظمی فرمانده انتظامی قشم از دستگیری 38 سارق در 30 روز گذشته در شهرستان قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس، محراب کاظمی فرمانده انتظامی قشم امروز اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان قشم با تلاش همه جانبه و شبان روزی و اجرای طرح های امنیت محله محور و گشت زنی های مستمر در سطح حوزه استحفاظی در یک ماه گذشته 64 فقره انواع سرقت کشف و 38 سارق سرقت های مختلف را در شهرستان در عملیات های جداگانه دستگیر کردند.

وی با با بیان این که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند، افزود: در آذر ماه سال جاری با تلاش های صورت گرفته 6 هزار لیتر سوخت و فراورده های نفتی ، مقادیری مواد مخدر و سیم و کابل مسروقه، 130 راس احشام قاچاق و تعدادی مشروبات الکلی و قرص های روانگردان از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

محراب کاظمی فرمانده انتظامی قشم ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با ناهنجاری ها و مقابله قاطع با پدیده قاچاق از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی ودستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام شود.

انپتهای یام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید