۳۶ واحد صنایع تکمیلی کشاورزی به کارگروه رفع موانع تولیدمعرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، طهماسب غلامپور اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و ابلاغ دستورالعمل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای  ۶۰ درصد که از خرداد ماه ۹۵ به استان ابلاغ شده است تا کنون بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی توسط صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان جذب شده است.

وی افزود: دراین خصوص تعداد ۳۶ واحد تولیدی صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال به کارگروه معرفی که تا کنون ۱۴ واحد تولیدی موفق به جذب تسهیلات شده اند .

وی بابیان اینکه رفع موانع تولید فرصتی برای رونق صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی فراهم کرده است، گفت: اعتبارات مذکور با هدف کمک به حفظ اشتغال، افزایش تولید بنگاه ها، را ه اندازی طرح های نیمه تمام تولیدی و تقویت تحرک اقتصادی صورت پذیرفته است.

غلامپور اشاره کرد: در استان هرمزگان ۱۰۰ واحد تولیدی صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی دارای پروانه بهره برداری است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید