خبر فوری

پرداخت وام ازدواج به زوج های دانشجویی دانشگاه شریف

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جمعی از خیرین با همکاری دانشگاه شریف و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه اقدام به اعطای  وام قرض الحسنه ازدواج دانشجویی به زوج‌های دانشجو کردند.

بنابراین گزارش دانشجویانی که در طرح ازدواج دانشجویی امسال ثبت نام کرده‌اند از هفته‌ جاری وام‌های خود را دریافت می کنند.

این وام طبق برنامه ریزی و با انجام قرعه کشی، در هر ماه به 20 نفر تعلق می‌گیرد و اطلاع رسانی در هر هفته از طریق پیامک به منتخبین صورت می‌گیرد.

مبلغ وام قرض الحسنه 3 میلیون تومان (بدون کارمزد) است که با بازپرداخت 25 ماهه  و در محل پرداخت صندوق خدمات اسلامی دانشگاه انجام خواهد شد.

گفتنی است دانشجویان برای دریافت این وام می‌بایست کپی کارت ملی متقاضی و همسر و ضامن، کپی از صفحات اول و دوم و سوم سند ازدواج، چک ضامن به مبلغ وام و پرینت سه ماهه حساب ضامن،  ارائه تعهد نامه اداری ضامن (گواهی کسر از حقوق از محل کار) را به دانشگاه ارائه کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید