لزوم تقویت همکاری‌ها بین روابط‌عمومی‌های استان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، شیرزاد عزتی در نشست مشترک مدیران و رؤسای روابط عمومی‌های صنایع غرب بندرعباس با شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان هرمزگان که به میزبانی پالایشگاه نفت بندرعباس برگزار شد، افزود: تعامل و همکاری و هماهنگی بین روابط عمومی‌ها به‌ویژه در انتقال مشکلات به مدیران استان و ایجاد راهکار برای رفع آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: رفع برخی مشکلات خارج از توان این جلسه است اما این امکان وجود دارد که با پیگیری استانداری نشست‌هایی با مسؤولان استانی مربوطه و رؤسای روابط عمومی‌های صنایع تشکیل و مشکلات بیان شود.

معاون روابط عمومی دفتر استاندار هرمزگان تصریح کرد: با همکاری صنایع و به‌منظور افزایش آگاهی از ظرفیت‌های منطقه به‌زودی امکان بازدید گروه‌های مختلف جامعه ازجمله دانش آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها و انجمن‌های مردمی از منطقه فراهم می‌شود.

بر اساس این گزارش تشکیل کمیته‌های تخصصی، بازنگری و تصمیم‌گیری در رابطه با اساسنامه و دستورالعمل‌های این نشست، آشنایی با ظرفیت‌های شرکت‌های واقع در غرب بندرعباس و استفاده شرکت‌های منطقه از دستاوردها و تجربیات یکدیگر و بیان مشکلات موجود در منطقه از محورهای این نشست بود.

ترافیک و نبود فضای سبز مناسب و عدم زیباسازی مسیر منتهی به صنایع غرب، مشکل آب و برق، کمرنگ بودن رسانه‌ها در منطقه برای بیان مشکلات صنایع در سطح ملی از جمله مشکلات بیان شده در این نشست بود.

نمایندگان شرکت‌های فولادسازی مشکل تامین مواد اولیه و صادرات آنها و بیان نشدن این مشکلات به شکلی صحیح در رسانه‌ها را از مهمترین مشکلات این صنایع بیان کردند.

در پایان این نشست روسای روابط عمومی‌های صنایع غرب و شورای هماهنگی استان از واحدهای عملیاتی پالایشگاه نفت بندرعباس بازدید کردند و با ظرفیت‌های تولیدی آن آشنا شدند. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید