نمایشگاه آثار پرسش مهر17 دانش‌آموز در اردبیل برپا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی کافی عصر امروز در بازدید از نمایشگاه آثار پرسش اظهار کرد: آثار دانش‌آموزان و فرهنگیان شرکت‌کننده در فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری دوره هفدهم در محل کانون فرهنگی تربیتی عصمت ناحیه یک به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: این آثار در مرحله استانی با حضور داوران رشته‌های ادبی، فضای مجازی و هنری اقدام به داوری می‌شوند.

کافی یادآور شد: در فراخوان ملی پرسش مهر17 بعد از طی مراحل انتخاب آموزشگاه و منطقه تعداد 935 اثر از دانش‌آموزان دوره متوسطه و 783 اثر از همکاران فرهنگی به مرحله استانی راه یافته است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد: در این مرحله نیز داوران استانی با ارزیابی، آثار منتخبان راه یافته به مرحله کشوری را معرفی می‌کنند.

کافی ادامه داد: این تعداد آثار باضافه پاسخ به سوال رییس جمهور که توسط خانواده‌ها ارائه شده به صورت مجلد از کلیه مناطق و نواحی به وزارت ارسال می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید