بسیج بازوی توانمند دانشگاه در اجرای برنامه های فرهنگی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی قربانی پیش از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان بسیج را بازوی توانمند دانشگاه در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: از مسئول جدید بسیج دانشجویی انتظار می رود علاوه بر حفظ جایگاه رفیع بسیج دانشجویی در مجموعه دانشگاه صنعتی، نسبت به ارتقای کیفی و کمی برنامه ها تلاش و کوشش کند.

وی با بیان اینکه بسیج چشم بینای دانشگاه است، گفت: یک دانشجوی بسیجی علاوه بر اینکه خوب درس می خواند باید در تمام مسائل و در همه ابعاد وارد عمل شده و ضمن تحلیل درست وقایع به تبیین مسائل به صورت درست و کامل بین آحاد جامعه تلاش کند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی اظهار داشت: بسیج دانشجویی باید برای امور عملیاتی در حوزه کارهای فرهنگی اقدام و عمل را بیش از پیش در دستور کار خود داشته و برای سبک زندگی و تبیین اندیشه های اسلامی در این موضوع اقدام کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی همدان اظهار داشت: در آخرین دیداری که دانشجویان با مقام معظم رهبری داشتند ایشان تأکید داشتند دانشجویان آرمان‌خواهی را مد نظر داشته باشند.

طیب فریادرس پیرامون جاهلیت مدرن و لزوم تبیین گری و تصمیم سازی دانشجویان مومن انقلابی در فضای جنگ نرم گفت: بسیج در عرصه علم و فناوری، فرهنگ و سایر حوزه‌های حیاتی ورود پیدا کرده و باید بهترین نقش خود را در حوزه مجازی نیز ایفا کند.

فریادرس با تأکید بر اینکه در حوزه فرهنگی وظیفه بزرگی بر دوش بسیج است، اظهار داشت: بسیج با هیچ جناح سیاسی عقد اخوت نبسته و تنها حافظ ارزش‌های اسلامی در کشور و همچنین دانشگاه‌ها است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان نیز با تشکر ازدستاوردهای بسیج دانشجویی در سال های اخیر گفت: کسب عنوان اول در مراسم کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه های کشور نشان از فعالیت های چشمگیر بسیج دانشجویی و توجه دانشگاه صنعتی همدان به این حوزه مهم  دارد.

وی مجموعه بسیج و نهاد را یاوران ولایت خواند و گفت: همه باید در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران گام نهاده و با هوشیاری و کسب بصیرت های لازم به تبیین فرامین مقام معظم رهبری در بین آحاد جامعه قدم بردارند.

در پایان این مراسم جواد رضایی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان معرفی و از خدمات امیر مستقیم تقدیر شد

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید