هرمزگان در میان شش استان برتر در سرشماری اینترنتی قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، جاسم جادری ظهر شنبه در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ در استان هرمزگان، عنوان کرد: مردم هرمزگان با احساس مسئولیت در عرصه سرشماری و به خصوص سرشماری اینترنتی شرکت کردند و این استان در زمینه سرشماری اینترنتی در میان شش استان برتر کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: این موفقیت با مشارکت جمعی به دست آمد که ناشی از کار همه عوامل اجرایی بوده است.

استاندار هرمزگان افزود: میانگین کشوری مشارکت در سرشماری اینترنتی ۴۰ درصد بود در حالی که در هرمزگان این رقم ۶۰ درصد بوده است.

جادری تصریح کرد: فلسفه سرشماری برنامه ریزی برای آینده استان و کشور است و نتیجه این تلاش ها باید در برنامه ریزی ها لحاظ شود و این آمار برای پنج سال آینده کشور مبنا قرار گیرد تا از این آمار برای توسعه و خدمات رسانی بیشتر و ایجاد اشتغال بهره ببریم.

وی با اشاره به موفقیت های هرمزگان در زمینه های مختلف، بیان داشت: در واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی به بخش خصوصی نیز براساس اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استان  هرمزگان رتبه دوم کشور را کسب کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید