خبر فوری

كشف 64هزار قلم كالای قاچاق در آب های هرمزگان

كشف 64هزار قلم كالای قاچاق در آب های هرمزگانبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ علی میرشمسی گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، مأموران مرزبانی استان هرمزگان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند 6 فروند شناور ویك دستگاه خودرو حامل قاچاق را در ساحل و آب های داخلی هرمزگان شناسایی و متوقف كنند.
وی افزود: در بازرسی از شناورهای توقیفی، 64 هزار قلم انواع كالای قاچاق شامل 6 هزار و 345 ثوب انواع البسه،451 حلقه لاستیك خودرو، 22 هزار و 920 قوطی آبمیوه،21 هزار و 504 قوطی نوشابه و ده ها هزار قلم سایر لوازم قاچاق کشف کردند.
فرمانده دریابانی هرمزگان با اشاره به دستگیری 19متهم در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله را 5 میلیارد و 246 میلیون و 350 هزار ریال برآورد کردند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید