خبر فوری
حجت الاسلام عبادی زاده امام جمعه بندرعباس

حجت الاسلام عبادی زاده : مراسم پیاده روی اربعین مقدمه و بسترسازی برای ظهور امام زمان (عج) است

هرمزبان – حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مراسم پیاده روی اربعین مقدمه و بسترسازی برای ظهور امام زمان (عج) است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ظهر امروز (۲۵ شهریورماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی گفت: مراسم پیاده روی اربعین مصداق تقواست که آثار و برکات ارزشمندی دارد.

وی افزود: در این اجتماع بزرگ، افراد با مذاهب و ادیان مختلف حضور دارند که نشان میدهد نگرش اربعین، تمدن سازی و امت سازی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مراسم پیاده روی اربعین مقدمه و بسترسازی برای ظهور امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به نشانه‌های عصبانیت دشمنان از این مراسم بزرگ افزود: سانسور خبری اربعین، تحریف واقعیت‌ها و روایت‌های معکوس و روایت اشکالات جزئی از مهمترین نشانه‌های عصبانیت دشمنان است.
امام جمعه بندرعباس گفت: هر کسی که به پیاده روی اربعین رفته، خودش یک رسانه است و باید زیبایی‌های این حرکت عظیم را نشان دهد.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: از مردم متدین و مومن عراق نیز به خاطر مهمان نوازی و میزبانی زائران ایرانی قدردانی می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مظهر غیرت، عزت و شوکت ملت ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: دفاع مقدس سرمشق و الگوی آزادگان سراسر جهان از جمله فلسطین، لبنان، سوریه و عراق است.
امام جمعه بندرعباس گفت: امروز وظیفه رزمندگان، خانواده‌های شهدا و آزادگان این است که دفاع مقدس را برای نسل‌های جوان روایت گری کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: امامان جمعه در دوران دفاع مقدس نقش و حضور موثری داشتند و در مقابل دشمن جنگیدند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: حجاب به عنوان یکی از اصول زیربنایی نظام اجتماعی اسلام در راستای حفظ حریم شخصیتی انسان‌ها است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: باید در جامعه اسلامی از فریضه حجاب مراقبت و صیانت کنیم تا دشمنان به خواسته‌های خود نرسند.

انتهای پیام

مراسم پیاده روی اربعین مقدمه ای برای ظهور امام زمان (عج) است
منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید